Klacht: Defect na verlopen garantie ( 5 maanden )

op 19 oktober 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei 2015 printer gekocht van HP de office jet Pro 8610 vanwege goede verhalen .anno Oktober 2016 blijkt de printer te zijn overleden. Via de klanten service kom je niet verder.

Gewenste Oplossing:

Dat er gekeken wordt naar een vervangende nieuwe printer! Redelijker wijs mag een printer niet na 1.5 jaar kapot zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 19 oktober 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste VincentSl,

Bedankt voor je melding. We hebben je gegevens kunnen vinden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

Groet, Roos van bol.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door VincentSl