Klacht: Deel annulering prijsvrijsunmix

op 29 mei 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nou hadden wij voor jullie een vakantie geboekt naar Mallorca in juli bij prijsvrij voor ons gezin 2 volw en 3 kinderen en onze vrienden 2 volw.
Dat kost ons voor 7 pers 3500 voor ons gezin 2400 euro en voor onze vrienden 1100 eur maar nou willen onze vrienden annuleren ivm met die corona en willen dus niet meer mee dus een deel annulering.
Dus daar zijn annulerings kosten aan verbonden die hebben we dus op gevraagd bij prijsvrij zodat zei dat konden betalen dat was dan ongeveer 550 euro dat was dan ook geen probleem.
Maar nou tot onze verbazing kost ons de vakantie geen 2400 euro meer maar ineens 3000 euro dat is lekker dus prijsvrij weer gebeld alles uit gelegd dat dat niet klopt maar volgens hun klopt dat gewoon.
Dus hoe je het ook wend of keert zij krijgen gewoon hun 3500 euro en omdat onze vrienden annuleren wordt mijn vakantie 600 euro duurder dus ik betaal dan geen 2400 euro meer maar 3000 euro dat is lekker dat kan toch niet en zij krijgen dat bedrag van de annulering ook nog eens van 550 euro van onze vrienden.
Weet iemand of dit zo maar kan ik snap dat de reisorganisaties het nou niet makkelijk hebben maar ik voel mij nou opgelicht.

Ik ben pas tevreden als ik gewoon die 2400 euro hoef te betalen voor de vakantie en geen cent meer anders annuleren wij gewoon alles.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hovenkamp