Klacht: Het vooruitbetaalde geld voor niet geleverde stoelen nog steeds niet terugbetaald

j.saarberg op 02 augustus 2014 over Dealco in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 mei 4 tuinstoeltjes besteld.Zouden binnen 10 dagen geleverd worden.
Na twee maanden nog steeds geen stoelen. Order geannuleerd .De afhandellling zou een paar dagen in beslag nemen.Tot op heden nog steeds geen geld op mijn rekening ontvangen.
Het wordt denk ik tijd om de DAS er naar te laten kijken.

Gewenste Oplossing:

Als ik het volledig vooruitbetaalde geld op mijn rekening zie staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealco

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealco nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Dealco

8 jaren geleden - Het volledige bedrag van de geannuleerde bestelling word direct teruggeboekt.

Dealco

Heeft op 05 augustus 2014 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is contact met de klant opgenomen. Het volledige bedrag van de geannuleerde bestelling word direct teruggeboekt.

Alle klachten die gemeld zijn door