Klacht: Bestelling wel betaald, niet geleverd en er wordt niet gereageerd op mijn mails.

op 19 juli 2017 over Dealco in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 juli jl. heb ik een bestelling gedaan voor 12 fruit of the loom tshirts bij Stingler en heb deze direct betaald met Ideal. De shirts zouden 5-7 werkdagen later geleverd worden. Niets ontvangen dus 13 juli een mail gestuurd naar klantenservice@dealco.nl aangezien de site van Stingler al enkele weken in onderhoud is. Geen reactie ontvangen. Vandaag nogmaals mail gestuurd. Reactie blijft tot op heden uit.

Gewenste Oplossing:

Levering van de shirts of restitutie van het reeds betaalde bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealco

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door famfeitsma