Klacht: Mislukte bestelling…

op 24 november 2018 over Dealbeauty.nl in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 nov een kleuren palette via deze website besteld…En 1 uur later toen ik naar de stand van bestelling keek, bleek het dat de bestelling zogenaamd mislukt was en dat ik opnieuw geld moest overmaken. Maar er werd wel geld afgehaald van mijn rekening. Ik probeerde meerdere keren contact op te nemen met ze, maar krijg nog steeds geen reactie en mijn geld is nog steeds afgehaald.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het heel fijn vinden, als ze zouden aan me vertellen waarom het mislukt was, omdat ik zat al te denken dat het misschien ook mislukt was omdat het palette niet op voorraad is. Maar dan zouden ze dat alsnog via een email aan mij kunnen doorgeven... En of ik mijn palette nog zou krijgen of niet...En als niet dan wil ik wel mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealbeauty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimorimia