Klachten over Telegraaf

Heeft u een klacht over de Telegraaf? De Telegraaf is het grootste Nederlandse dagblad en bestaat onder andere uit de Financiële Telegraaf en Telesport.... Lees meer >

Statistieken van Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

120 klachten gemeld
2.5 /10
58 stemmen

Telegraaf Klachten

Niet op tijd

Klacht van Sander Pronk op 08 juni 2024 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ben al jaren geabonneerd op de telegraaf. Zaterdag wordt de krant te laat bezorgt. Dit is iets van de laatste maand. Ik heb de krant jaren lang op tijd ontvangen. Graag voor negen uur in de bus. Mvg s pronk Lees meer

Niet op tijd

Zomaar geld van rekening halen zonder opgave reden.

Klacht van Franciscus Visserus op 03 mei 2024 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

premium.Altijd automatische gedaan zo ook met het geüpgraded abonnement.De Telegraaf probeert een ongedefinieerd restbedrag van mijn rekening te schrijven wat schijnbaar niet lukt.3 x aanmaning.Ik dacht dat het spam was want altijd automatische incasso.Krijg ik de deurwaarder op mn dak.Mail... Lees meer