theo kleine toereers heeft een klacht over het niet bezorgen van de krant 8105at 1a het komt de laatste tijd vaker voor dat ik geen krant krijg na 45 jaar een abonnement te hebben gehad zit ik er aan te... Lees meer
Hallo ik heb de hele maand oktober geen krant gehad.En krijg nu een aanmaning dat ik nog niet betaald heb.Ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet gehad heb.Trouwens hij wordt hier in de hele wijk nog niet... Lees meer
twee keer op zaterdag geen krant twee keer op maandag geen krant vandaag ook geen krant
afgelopen maanden niet een keer op tijd Lees meer
Regelmatig geen krant. Gaan opzeggen Lees meer
Regelmatig wordt de krant niet of te laat bezorgd.Hoe kan dit. ja geen bezorgers is een dood doender. Hier is iets veranderd in de verdeling.Ieder verandering is geen verbetering. Ik bebrijp denk ik dat het om bezuiningen gaat.... Lees meer
Slechte bezorging...door de week omstreeks half negen en op zaterdag NOOIT Lees meer
We hebben de laatste paar maanden menigmaal geen krant gehad of zeer laat (na 12.00 uur) als je hier een klacht over wilt maken, krijg je een menu aan de lijn over terugbetaling of ophalen. Daarvoor hebben we geen... Lees meer
Vandaag geen krant gekregen,en een digitale vinden wij niets. Lees meer
Laatste tijd zeer slechte bezorging.
Vandaag ook weer niet, bij de buren wel.
Wij willen de krant op papier ontvangen en niet digital leben.
H Bruijnes Lees meer
Al 2 zaterdagen geen krant mogen ontvangen, op tijd gemeld, en mailtje terug met bon om krant te gaan halen.
Ik heb GEEN printer !!
Hoop aanstaande zaterdag op n echte krant ..ik meld t maar vast STENTOR !!
Zwolle zuid !! Lees meer