Klacht: De keuken is te laag

nadinevanheusden op 10 november 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Bij de aanschaf van de keuken hebben wij aangegeven een hoge keuken van 98 cm te willen. Volgens de verkoper was de maximale hoogte zonder meerprijs 97,5 cm, dus zijn we hiermee akkoord gegaan. Later bleek bij de bestelling dat de hoogte 97 cm was en werd ons verteld dat dit de maximale hoogte was omdat de standaard plinten niet hoger waren. Bij de montage van de keuken bleek de keuken te laag en de meegeleverde plinten te hoog. De keuken is daarom op blokjes geplaatst en de plinten zijn korter op maat gezaagd. Toen de monteur weg was bleek de keuken 96 cm hoog te zijn. We hebben hiervan direct melding gemaakt bij de klantenservice. De klantenservice blijkt telefonisch heel slecht bereikbaar (door hele lange wachttijden) en op e-mails wordt niet gereageerd. Onze vaste contactpersoon (die doorgaans niet terugbelt terwijl dit wel wordt beloofd) gaf aan niet te geloven dat onze keuken lager is dan overeengekomen. Uiteindelijk zou een onafhankelijke monteur de keuken gisteren komen opmeten. Helaas is de monteur is niet langsgekomen binnen het doorgegeven tijdsslot. Na telefonisch contact met de klantenservice te zoeken is ons beloofd dat wij gisteren zo spoedig mogelijk door ons vaste contactpersoon teruggebeld worden om een nieuwe afspraak met de monteur te plannen. Tot op heden hebben wij wederom weer niets gehoord.

Als de keukenconcurrent serieus met het probleem omgaan en actie onderneemt om dit op te lossen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

6 jaren geleden - Beste mevrouw van Heusden, Ik vind het erg spijtig te vernemen dat de communicatie met onze service afdeling niet zo verloopt zoals u dit had mogen verwachten. Excuses hiervoor. Uw melding ga ik bespreken met de eindverantwoordelijke en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 10 april 2018 om 16:14 geantwoord

Beste mevrouw van Heusden,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door