Klacht: de duur van de reparatie

op 17 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op advies van de verkoper een goede computer gekocht voor een aanzienlijk bedrag( Lenovo € 1150,- )
Na drie weken ( niet veel gebruikt ) geen beeld meer.
Voor reparatie opgestuurd op 2 juni 2017.
Volgens Media Markt zou de computer max. 3 weken weg zijn. Het is nu maandag 17 juli 2017!!
Net gebeld – mogelijk is de computer terug , maar dat wist de betreffende persoon van Media Markt niet zeker.
Gevoel van een “Deja Vu” iedere keer als ik bel is er wel iets , maar ik heb de computer nog steeds niet retour. Computer is nu veel langer weg , dan ik ik hem in mijn bezit heb gehad.
Mogelijk toch niet zo’n goede computer – Lenovo?
Buiten het gemis van de computer o.a. gebruikersgemak ( en inkomsten) – vraag ik mij af of mijn gebruikers licenties m.b.t. betaalde computerprocucten worden aangepast?

Goed werkende computer
Aanpassing van mijn gebruikerslicenties i.v.m. niet gebruik kunnen maken van de computer
Vergoeding ( in alle redelijkheid) van gemis computer bij uitvoeren werkzaamheden met klanten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Reactie van de melder van de klacht Jules van Driel

1 maand geleden - Inmiddels heb ik via een mail vernomen dat ik mijn geld retour krijg. Geholpen door een medewerkster ( Alexandrium Rotterdam) waarvan ik denk dat een cursus omgaan m.b.t. basisprincipes sociale vaardigheden geen overbodige luxe voor haar zou zijn. Na korte en niet al te vriendelijke reacties ( mijn gevoel) moest ik blij zijn dat ik mijn aankoop bedrag terug krijg. Over de bijna 6 1/2 week dat ik mijn computer kwijt ben geweest ( en hierdoor werkzaamheden ( en bepaalde diensten ( inkomsten) niet kon aanbieden is volgens haar gewoon pech en voor mijn rekening?

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jules van Driel