Klacht: Datum Levering

op 04 oktober 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week (22 sep) fifa 18 besteld en kreeg nadien de bevestigingsmail dat ik dit vandaag (29 sep) ging bezorgd krijgen. Dit is voorlopig nog niet geleverd en vrees dat dit vandaag ook niet meer zal gebeuren, aangezien ik in Belgie woon en mijn pakket al sinds gisterenmiddag bij PostNL zit… Het probleem zit dus bij PostNL, maar mijn betaling is naar bol.com gegaan en moet ik dit jullie ook melden

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat PostNL in het weekend ook in Belgie levert, anders heb ik al een week spelachterstand op fifa 18. Ik klink misschien als een freak, maar 3 volledige weekenddagen in de begin release van een game zijn redelijk veel...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jonas,
Nogmaals excuus voor de vertraging bij het leveren. Fijn om te zien dat het pakket bezorgd is. Ik wens je veel speelplezier.

Fijne dag!
Groeten,
Milly van bol.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Greunsjotter