Klacht: opgelicht/ misleid bij aankoop fietsspiegels

hanspaulhorn op 23 maart 2021 over Darella Webshop in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 27 februari 2021 fietsspiegels besteld bij Darella Webshop ( 11 gratis) van € 40,00 voor € 25,95

Volgens de Website : voor 23.30 besteld vandaag verzonden.

Op grond van de afbeelding op de site hebben de spiegels een diameter van zo’n 8 cm ( foto beschikbaar)

Aflevering bleef uit, dus diverse keren gemaild. Excuses op excuses. Na aangegeven te hebben voldoende informatie verzameld te hebben om te denken dat de bestelling niet meer geleverd wordt en een onderzoek in te laten stellen is op 16 maart zelfs beloofd de bestelling door te laten gaan en het geld terug te betalen.

( 16 maart 11.52 Goedemiddag,

Uw pakket is verzonden. De fabrikant had wat vertraging. Onze excuses hiervoor. Ondanks dat het pakketje al verzonden is zijn wij bereid het bedrag ook terug te stortten. Als u doorgeeft welk bestelnummer het was, kunnen we dit regelen.

Met vriendelijke groet, Sanne (Team Darella).

Uiteindelijk op 18 maart de bestelling ontvangen. ( foto beschikbaar)
Duidelijk niet het artikel waarmee wordt geadverteerd.

Het betreft spiegeltjes met een diameter van 4,9 cm, die bij sommige webshops als cadeautje worden verstrekt.

De spiegels zoals vermeld op de site van Darella (8 cm) zijn verkrijgbaar voor $ 0,92 ( foto beschikbaar)

Nu is dus wel duidelijk dat het hier gaat om oplichting. Ook het banknummer waarop betaald is (NL70RABO0115600000) staat bekend als een banknummer dat gebruikt wordt voor oplichting.

Op 20 maart de webshop geadviseerd om zich aan de belofte van 16 maart te houden, maar tot op heden nog geen effect.

De webshop gebruikt diverse namen Darella , Darela , Zurella en Zurela. En ook nog een ander banknummer (NL51DEUT0265262461)

Er zijn geen adresgegevens bekend. Geen inschrijving bij de K.V.K Gebruiken diverse mailadressen.

als de belofte d.d. 16 maart uitgevoerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Darella Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanspaulhorn