Klacht: Dan moet u maar niet naar de Mediamarkt komen!

op 25 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Klacht: Ik was op maandag 25 mei 2020 rond 14 uur in de Mediamarkt in Apeldoorn; wilde een oplader kopen voor de iPhone. Ik zocht in het rek met de oplader-blokjes, toen een medewerker van de Mediamarkt met nog een andere klant direct achter mij kwam staan om in datzelfde gangpad ook een product te zoeken. Ik vond dit gezien de geldende afspraken rondom Corona helemaal niet prettig, maar ik dacht ze zullen zo wel weggaan, maar dat duurde lang. Dus ik vroeg aan de medewerker: Joh, zou jij dan ook 1,5 meter afstand willen houden? en zijn letterlijke reactie was: Mevrouw dat wordt hier moeilijk. Dan moet u maar niet naar de Mediamarkt komen!.
Wauw over klantvriendelijkheid gesproken! Ik begrijp dat de medewerker zijn uiterste best doet om die andere klant te helpen, maar er staat overal ook in deze Mediamarkt aangegeven dat iedereen 1,5 meter afstand moet houden. Daar moeten we dan met zijn allen ons best voor doen. Overigens had deze medewerker gewoon het zwart-rode shirt van de Mediamarkt aan, en droeg hij niet het gele hesje eroverheen, zoals nagenoeg al zijn collega’s, met de duidelijke tekst erop: 1,5 meter afstand houden!. Ik doe dat graag en ik houd op deze manier rekening met andere mensen. Maar deze medewerker van de Mediamarkt in ieder geval niet, sterker nog; als hij door een klant vriendelijk wordt gevraagd om ook 1,5 meter afstand te bewaren, dan hij beledigt hij die klant en zegt bovendien: Dan moet u maar niet in de Mediamarkt komen!. Wat een ongepast gedrag. Niet acceptabel.
Ik ben daarna nog even naar de Serviceinformatie-balie gegaan, maar de medewerkster daar kon met mijn klacht verder niets doen.

Wanneer aantoonbaar is, dat met medewerker(s) van de Mediamarkt Apeldoorn is besproken dat dit gedrag ten opzichte van een klant onacceptabel is, en ik daarvoor tevens excuses heb ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PD1970