Klacht: Dal-voordeel actie

op 18 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een dalvoordeelkaart aangeschaft. Normaal kost deze kaart 50 euro maar nu een actie van 29 euro.
Word er toch 50 euro van mijn bankrekening afgeschreven dus ik gebeld naar de NS klantenservice. Dit wordt altijd zo gedaan en het teveel betaalde bedrag van 21 euro wordt binnen 4 weken terug gestort op uw bankrekening was het antwoord wat ik kreeg. Ik vind dit raar en ben benieuwd of het geld ook daadwerkelijk wordt terug gestort.

Wanneer ik gewoon het bedrag moet betalen wat is afgesproken dus 29 euro en geen 50 euro.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 11:25 geantwoord

Heeft op 31 mei 2016 om 14:39 geantwoord

Ik vind het raar dat er door de medewerker van NS eerst wordt gezegd dat de terugbetaling 4 weken gaat duren. Maar voordat het gehele bedrag van 50 euro van mijn rekening werd gehaald was er al een paar dagen daarvoor 21 euro terug gestort.
Wat mij hier aan stoort is dat de medewerker niet duidelijker is geweest. Vier weken vond ik teveel voor een terugbetaling voor een bedrag wat niet was afgesproken. Uiteindelijk had ik me niet zo druk hoeven maken als zij duidelijker was geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq1959