Klacht: Dagretour Libelle zomerweer 24 mei 2016

op 02 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ons goede humeur ging over toen we op het station van Utrecht te horen kregen dat er gewoon een hele treindienst uit het dienstrooster van de ns was gehaald, waarschijnlijk vanwege een logische reden, maar feit was dat het een drukte van belang was op het perron met allemaal vrouwen die zin hadden in een leuk dagje uit. Nu moesten we zeker twintig minuten wachten voor de volgende trein kwam. Er werd geen vervangend vervoer geregeld en inmiddels stroomde het perron nog voller, nog meer dames die zin in een leuke dag hadden. Toen de trein er eenmaal was, werd deze flink volgepropt, er werd zelfs omgeroepen dat dit eigenlijk niet veilig was…..maar per orde hoofdconducteur mochten we gaan rijden…..ieder volgend station werd er gewoon gestopt, er kwamen dus nog meer mensen bij, weinig gingen er maar uit. Heel jammer was dit begin van een acheraf toch ontzettend gezellige dagje.
Ik wilde het toch even kwijt

Gewenste Oplossing:

De rest van de dag waren de treinen op ieder station netjes op tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca Schoep