Klacht: Dagkaarten gratis

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ben een trouwe reiziger en tevreden maar ik kreeg nu een mail van jullie !
Ik kan 2 gratis dagkaarten krijgen moet een code vragen en dat heb ik trouw gedaan maar dan een telefoon spelleteje wat eindeloos duurd met behoorlijk veel telefoon kosten dus op het laast maar afgehaakt .
Hoe lang het totaal geduurd heeft weet ik dus niet
Heb 10 min volgehouden
Nee dit hoef voor mij niet meer zwaar teleurgesteld
J van dieren

Veel gereisd afgelopen weken ondanks alle omleidingen was het goed duidelijk en vriendlijk personeel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 08:01 geantwoord

Geachte mevrouw van Dieren-Braamskamp,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 24 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U heeft te maken gehad met valse e-mails. Dit noemen we phishing e-mail. Ik begrijp dat het aanbod heel mooi was, maar het aanbod komt niet van NS. Graag geef ik u de volgende informatie

Op dit moment zijn er veel valse e-mails in omloop. Hoewel deze e-mails qua vormgeving en inhoud soms veel gelijkenis vertonen met de echte NS e-mails of die van onze partners zoals Blokker en Kruidvat, zijn deze niet van NS en onze partners afkomstig.

Onze naam en ons logo wordt misbruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen. Meestal wordt in deze valse e-mails gevraagd om uw gegevens te verstrekken of op een link te klikken. Doet u dit, dan krijgen fraudeurs mogelijk toegang tot uw persoonlijke gegevens. U kunt vervelende gevolgen verkleinen door, als u bijvoorbeeld een wachtwoord heeft meegestuurd, dit zo snel mogelijk te vervangen. Ook doet u er goed aan de valse e-mail te verwijderen.

Meer informatie over hoe u valse e-mail kunt herkennen is te lezen op onze site: http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jannijbraamskamp@hotmail.com