Klachten over D-Reizen

D-Reizen is een reisbureau die u niet alleen helpt bij het organiseren van uw vakantie via hun winkel, maar ook online en via de telefoon. D-Reizen heeft... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Nog 1 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Reisbureaus

95%
49 klachten gemeld
1 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
47 klachten opgelost
3.4 /10
46 stemmen
46

Tijdslijn

Smerige kamer gekregen

Klacht van op 29 april 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

D REIZEN JULLIE ZIJN SCHANDALIG !!!! MIJN VRIENDIN IS VANNOCHTEND AANGEKOMEN MET HAAR GEZIN BESTAANDE UIT 5 KLEINE KINDEREN WAARONDER EEN BABY IN HET HOTEL IN TURKIJE EN DIT IS WAAR ZE TERECHT IS GEKOMEN EEN KAMER VOL MET MIEREN... Lees meer

Hieronder een mail die ik op 18-02-2018 heb verstuurd naar D-Reizen. Ondanks een herhaling op 5 maart heb ik nog geen reactie van D-Reizen vernomen. Geachte heermevrouw, Afgelopen vrijdagmiddag was het sluitstuk van een week vol frustratie voor ons. In oktober is via... Lees meer

Vanuit de online D-Reizen site een reis geboekt (Hotellijnvlucht) Nu krijg ik deze week bevestiging van D-Reizen dat de tickets binnen zijn maar dat mijn roepnaam ipv doopnaam op het ticket staat. Hiervoor moet ik opeens 150 euro betalen anders heb... Lees meer

onrechtmatige polisomzetting en geen antwoorden

Klacht van op 13 februari 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Regiomanager Y.D. wil onderstaande vragen niet beantwoorden , en sluit klachtendossier zonder mijn medeweten . Ik heb het recht om te weten wat er met mijn polis gebeurd , en wil alsnog de antwoorden . zie onderstaand ; Ook kalntensevice manager A.D.... Lees meer

Beste D- Reizen, Afgelopen week heb ik voor het eerst een reis bij jullie geboekt samen met twee vrienden. Dit betrof drie enkelvoudige tickets naar Canberra Australië. We hebben via het consult uiteindelijk alles kunnen regelen dus ik vind het ook... Lees meer