Klacht: Opgelicht door CPW SHop

op 26 april 2013 over CPW Shop in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Eind 2012 heb ik via CPW shop een fietsenrek besteld en betaald (249,-). Ik heb in december telefonisch contact gehad over de levering, er waren problemen met de leverancier werd gezegd, het zou een paar weken duren. Eind januari heb ik contact gezocht via email, met het verzoek om een concrete leverdatum of terugbetaling. Ik heb toen een mail teruggekregen en op basis daarvan weer even afgewacht. Vervolgens niets meer gehoord en in Maart een mail gestuurd met het verzoek om terugbetaling en ook in April verschillende contactpogingen gedaan. Er wordt niet meer gereageerd en ook de telefoon wordt niet aangenomen. De webwinkel onder meerdere labels actief zoals bv. laddershop.nl brievenbussen.nu parkeerbeugelshop.nl. Ik wil iedereen waarschuwen hier niet online te kopen!

Terugbetaling

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CPW Shop

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CPW Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wout67