Klacht: Couponcode werkt niet

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een couponcode gekregen, maar toen ik hem wilde verzilveren. Geeft hij de hele tijd een foutmelding. De code is: YR7J532P4EK7

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel graag een nieuwe couponcode willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Maarsingh,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 24 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw verzoek om een nieuwe couponcode op 25 mei 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door paardenbloem2