Klacht: Stelletje dieven!!

raabsje op 24 augustus 2023 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Vol enthousiasme een tweede reis geboekt omdat de eerste reis niet meer haalbaar was door een acute blindedarmontsteking. Extra moeten bijbetalen om alsnog op reis te kunnen gaan. Prima, alles over voor de kinderen.

Onlangs een tweede reis geboekt naar Antalya. Vertrek rond 04:00 uur en terugkomst rond 20:00 uur.
Mooi, dan betaal je in ieder geval voor waar je gebruik van maakt. Aan deze vliegoptie hangt notabene een extra bedrag per persoon aan vast.

Komen ze achteraf toch mijn vlucht wijzigen van 04:00 uur naar 20:00 uur?! Deze optie stond op de website aangegeven zonder extra bijbetaling! Krijg mijn geld niet terug en ik kan niet meer kosteloos annuleren?!

Wat een oplichtpraktijken. Ik laat het hier zeker niet bij. Klantenservice heel onbeschoft en onbeleefd, ongelooflijk wat mensen voor geld allemaal doen!! BAH!

Ik wil mijn geld terug voor de optie vliegticket en van de dag verblijf!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raabsje