Klacht: 2 jassen na 3 maand allebei stuk

op 30 januari 2018 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo…ik heb eind september 2 jassen gekocht voor mijn kinderen..oudste is 13 jongste is 7.
Bij de jas van mijn jongste zoontje lieten alle letters los op de armen .
Daaronder zwarte vlekken door de letters. Bij de oudste kwamen al heel snel scheuren in en de vulling..ging beetje ophopen.
Ikbheb coolcat gebeld .
Ze waren wel netjes vroegen om de verkoopbon die had ik niet meer.
Ze vroeg of ik had gepint.maar ik had contant betaald. En dat was het dan.
De jassen samen waren over de 100 euro.
En voor mij was dat een grote uitgave.
Wou perse bij coolcat een jas halen ..omdat de kleding daar vaak van goedde kwaliteit is.
Maar vind het niet zo netjes dat het zo word afgedaan.
Ik leef al krap en nu heb ik twee x zoveel kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een oplossing word gevonden en zou herl graag voor de jongens twee nieuwe jassen willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

Bericht van Coolcat

1 jaar geleden - Hoi,Wat vervelend dat de jassen niet aan onze en jouw kwaliteitseisen voldoen, ook zonder bon kan je retour naar een van onze filialen en samen met mijn collega een juiste oplossing zoeken voor je klacht, ik ga er van uit dat ze je klacht serieus oppakken. Kan je me via de mail laten weten naar welk filiaal je retour wil gaan? Je mail kan je sturen naar: klantenservice@coolcat.nl

Reactie van de melder van de klacht Gia2010

1 jaar geleden - Hoi vandaag gemaild met coolcat gisteren ook al gelijk een reactie... Ze hebben het nu op een goedde manier opgelost. Heel netjes ..bedankt coolcat..en bedankt klacht.nlGroetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Gia2010