Mijn Klacht:
Beste,
Hierbij een klacht over de gang van zaken van de afgelopen 3 weken.
Afgelopen 6 maart heb ik een vaatwasmachine inbouwen bij jullie gekocht.
De vaatwasser werd door een jongeman bij ons geïnstalleerd op 7 maart.
Afgelopen maandag 18-3 constateerde wij dat onze parketvloer bol begon te staan, daarop heb ik meteen de klantenservice gebeld. De klantenservice maakte een afspraak voor 19-3 om de schade te bekijken en de vaatwasmachine op de juiste manier aan te sluiten. De jongeman die op 19-3 hier was constateerde dat er inderdaad veel waterschade is ontstaan (alle foto’s van de schade zijn naar pakketonderzoek@coolblue gestuurd) en dat de vaatwasmachine gewoon verkeerd is geïnstalleerd. Door het verkeerd installeren was de vaatwasmachine dus ook echt kapot, en daar moest een nieuwe voor worden gebracht. De Swap zoals jullie dat noemen stond gepland voor 21-3.
op 21-3 werd ik gebeld door een medewerker die de spullen bezorgd,en hij wilde de nieuwe vaatwasmachine komen brengen. Tijdens het gesprek had ik al snel door, dat hij de vaatwasmachine niet ging installeren, dat kon hij namelijk niet hij was enkel bezorger.
Dit is de 3de keer dat jullie er zijn en nog steeds geen vaatwasmachine die werkt ( ook de 3de verlof dag)
Dus weer bellen met de klantenservice, nu kunnen jullie pas dinsdag 26-3 de vaatwasmachine opnieuw komen brengen installeren. Uiteindelijk heb ik dan ook toegezegd dat deze afspraak akkoord is.
Vandaag 26-3 staat er een installateur die weer geen vaatwasmachine bij heeft, want hij kwam alleen voor nazorg?
Dit is de 4de keer dat het misgaat, en na heel vaak contact lijkt het maar niet goed te komen.
De klantenservice van cool blue is echt bedroevend, en niemand snapt wat hij moet doen.
Ook het mailadres [email protected], is niet voor de oplossing maar komt enkel met excuses.
Hopend op een snelle reactie wacht ik af, wat jullie voor mij kunnen betekenen.
Update klacht:
De bezorger (installateur) beloofde dat ze morgen de vaatwasser komen bezorgen, echter moest ik wel nog afstemming zoeken met klantenservice.
De klanterservice vertelde dat ze de vaatwasmachine niet meer konden leveren want hij is niet op voorraad.
Ze konden wel een andere leveren, maar dan moet ik bijbetalen.
hiermee ben ik niet akkoord.
De service wordt met de dag minder…:( en de oplossing is niet geboden.
Gewenste Oplossing:
Graag ZSM alles, qua inbouw geregeld.
Financiële vergoeding.