Klacht: Sonos Roam in herstelling

AppelmansJohan op 01 juni 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In okt 2022 een Sonos Roam gekocht die niet werkte en ik deze onmiddellijke retourneerde. Een nieuwe luidspreker gekregen. Nooit heeft die echt goed gewerkt tot deze volledig defect was en ik deze aangemeld heb voor reparatie op 4 april 2024 ( Retournummer:8958897). Nooit iets van gehoord tot ik nu op de site ga kijken op 1/6/2024 en zie dat mijn retour is afgerond en dat op deze pagina geen informatie meer zal verschijnen. Geen reparatie, gewoon afgesloten zonder verwittiging/mail…Dus wettelijke garantie van 2 jaar???

Gewenste Oplossing:

Een reparatie of een nieuw product ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht AppelmansJohan

2 weken geleden - Klacht is opgelost. Blijkbaar is de mail naar mij niet toegekomen of in spam terechtgekomen maar ik krijg een tegoedbon met de volledige waarde van het defect apparaat

Alle klachten die gemeld zijn door AppelmansJohan