Klacht: Schuurmachine kapot, vervangen door verkeerd model en weer kapot

LindaI18678 op 17 april 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Coolblue een schuurmachine van Bosch gekocht. Na slecht 1 x gebruikt ging die al kapot. Ik heb deze opgestuurd voor reparatie, maar die kon helaas niet meer gerepareerd worden. Ze stuurden mij en ander model op dan ik oorspronkelijk had besteld, en daar zat dus ook een flink prijsverschil in (het opgestuurde vervangende model was een stuk goedkoper dan wat ik betaald had). Hier meerdere keren contact over gehad, maar er wordt geen goede oplossing geboden. Bovendien ervaar ik ook bij deze versie meerdere mankementen, want de houder van deze multi-schuurmachine vliegt er steeds af en ik kan er dus niet mee schuren.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en geen reparaties meer aanbieden, het product is gewoon niet goed genoeg en je biedt geen goede service aan de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Coolblue

7 maanden geleden - Hi Linda, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door LindaI18678