Mijn Klacht:
Aantal weken geleden heb ik een twee bestellingen geplaatst. (Drone, sd kaart en een coupon kaart) Ik heb bij de dag dat het bezorgd werd lege en beschadigde pakketen ontvangen. Ik heb dit direct gemeld bij coolblue met foto’s. Ik heb twee weken lang moeten wachten voor een antwoord dat ze niks voor me kunnen betekenen. Volgens hun vertrouwen ze erop dat het correct is bezorgd en hebben ze camera beelden bekeken vanuit de magazijn. Ik ben er van overtuigd dat de bezorging niet correct verliep. De bezorger gooide het pakket op de grond (beschadigd) en is er weer van door gegaan. De deur stond toevallig open, dus ik denk dat de bezorger dan maar dacht dat het oké was. Ik heb hierop ook nooit een reactie mogen ontvangen. Ik heb nu meer dan 1000 euro betaald voor helemaal niks. Ik wil dat dit opgelost word, want dit is enorm veel geld waarvan ik een jaar flink had moeten sparen. Ik had me verheugd op mijn drone die ik uiteindelijk niet heb gekregen. Ik wil graag mijn geld terug, zodat ik alsnog mijn producten ergens anders kan aanschaffen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want coolblue blijft maar zeggen dat ze niks voor mij kunnen betekenen en hebben nul begrip op de situatie.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat er onderzocht word waar het in de bezorging verkeerd ging. Hoe komt het dat de pakketen beschadig waren? Hoe komt het dat ik een leeg envelop kreeg (waar eigenlijk mijn sd kaart en coupon kaart in moest zitten)? Hoe komt het dat ik een enorme pakket krijg, die leeg is en waar eigenlijk mijn drone in had moeten zitten. Ze hebben al een grondig onderzoek gedaan en daar is gebleken dat alles goed is gegaan bij het magazijn. Dan moet de bezorging verkeerd zijn gegaan! Het is dus ook hun verantwoordelijkheid. Ik verwacht dan ook als enige oplossing dat ik een volledige terugbetaling krijg, zodat ik alsnog bij een andere webshop mijn aankopen kan doen. Met een terugbetaling ben ik dus zeker verholpen en tevreden.
