Klacht: Gratis norton virusscan niet ontvangen

Carolien1980 op 10 juli 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik lees dat het vaker gebeurd. Ook bij mij. Al 2x gebeld. Binnen 48 uur zou ik een mail ontvangen. Maar er komt geen mail met de link om een jaar gratis virusscan te gebruiken

Gewenste Oplossing:

De mail met daarin de northon virusscan voor een jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Hi Carolien, Wat balen om te vernemen dat je nog geen mail hebt ontvangen met de link om een jaar gratis Norton te kunnen gebruiken. Onze excuses hiervoor! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via: [email protected]. Onze collega's op de klantenservice kijken dan graag met je mee. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Carolien1980

4 maanden geleden - Mail is verzonden. De klantenservice heeft me al 3x telefonisch te woord gestaan. Netjes en vriendelijk. Formulier invullen en sturen het naar Norton. Maar niemand neemt de moeite om Norton te bellen en te vragen waarom ik mijn mail met voucher maar niet krijg... Hopelijk helpt mijn mail naar de klantenservice om de betreffende voucher wel te krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolien1980