Mijn Klacht:
Hebben een Bosch afwasmachine besteld, waarbij vermeld nstallatie gratis. De afwasmachine is midden in de keuken gezet en volgens de bezorger werd hij niet geïnstalleerd. Bij navraag klantenservice werd eerst gezegd dat wij een vinkje vergeten waren aan te vinken. Alles nogmaals nagekeken en het bleek als je via de apo bestelde dat deze keuze niet gegeven werd. Nogmaals klantenservive gebeld en toen werd er verteld dat er een fout in de app zat. Heb gevraagd om een compesatie van 149 euro zodat wij de installatie door een ander bedrijf konden laten uitvoeren. (Op de site stond immers gratis installatie twv 149 euro. Ik kon dan de afwasmachine gaan gebruiken en kan weer gewoon door de keuken lopen (de bezorger had de machine midden in onze smalle keuken gezet. De installatie door coolbleu kon pas 4 dagen later plaats vinden. Er is een compensatie van 40 euro aangeboden. Aangezien er weer een snipperdag moet worden opgenomen (de klantenservice kan niet zeggen op welk tijdstip de monteur zou komen) en het een fout is in de app van Coolbleu is dit voor ons een teleurstellende oplossing.
Gewenste Oplossing:
Had graag waarde van de installatie vergoed willen hebeen zoals op de site vermeld twv 149 euro..