Klacht: Geld niet terug product niet ontvangen

vuillak op 13 april 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop nooit iets bij Coolblue en heb begin vorige week een Airtag besteld. Een paar dagen later staat er op track and trace dat de bezorging is geleverd in de brievenbus alleen heb ik niks ontvangen. Tot 3 keer toe met de klantenservice gebeld want ik zou een terugbetaling ontvangen maar steeds niets ontvangen. Laatste keer werd er gezegd ja het was niet goed gereld door mijn collegas maar binnen 5 dagen kan je een terugbetaling verwachten. Nu krijg ik een mail dat ik geen terugbetaling krijg maar 35 euro aan coolblue tegoed. Ik vind dit ronduit schandalig. Ik ga nooit meer iets daar bestellen dus waar heb ik dan dat tegoed voor nodig? Het is niet mijn schuld dat het niet is bezorgd, dit kan toch niet?

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling op mijn rekening ipv op Coolblue als tegoed

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht vuillak

7 maanden geleden - Product niet ontvangen en geen geld terug of gehoor van coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door vuillak