Klacht: Alles voor een glimlach – wat een leugen!

Y van Beek op 05 april 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jarenlang trouwe klant. Maar na via Apple Support een telefoon ter reparatie aangeboden te hebben nooit meer. Na de reparatie van de achterkant horen bellers mij nauwelijks meer. Dit zou onder garantie gerepareerd worden. Ik word nu als leugenaar neergezet en de verantwoordelijkheid wordt afgeschoven naar Apple. Maar wel 619 euro in hun zak en ik een onbruikbare telefoon. Toen ik boos de winkel uitging vond de teamleider het ook nog nodig om te zeggen dat ik niet terug hoefde te komen. Dáár hoeft hij zich geen zorgen om te maken!

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijke reparatie van het door hen veroorzaakte defect aan mijn telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

8 maanden geleden - Beste Yone, Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met de reparatie van je telefoon! We kunnen ons voorstellen dat je wilt dat dit opgelost wordt. Het was natuurlijk niet onze bedoeling om je als leugenaar neer te zetten. Onze excuses dat dit zo is overgekomen. We hebben ondertussen al wat contact gehad over de mail. We gaan ervoor zorgen dat dit op een juiste manier opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Y van Beek

8 maanden geleden - We hebben inderdaad contact gehad. Tenminste ik neem aan dat de mail wordt bedoeld waarin ik naar een ándere AASP word verwezen, via wie ik dan moet gaan aantonen dat jullie daadwerkelijk wat fout hebben gedaan en als dat lukt betalen jullie misschien. Dat verhaal? Dat is natuurlijk geen oplossing, maar nog steeds afschuiven. Met het risico dat het mij weer veel geld kost. Gelukkig is Apple er ook mee bezig. Ik hoop bij hen op een betere uitkomt en het herstellen van wat bij jullie fout is gegaan. (Om de 1 of andere reden stond net bij mijn reactie, bericht van Coolblue. Het mag duidelijk zijn dat ik daar niet werk en dat ook nooit zou willen)

Alle klachten die gemeld zijn door Y van Beek