Klacht: Contract en simkaart leverings probleem

op 07 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 4 keer toe thuis gezeten voor niks.

2 simkaarten besteld Vodafone red

1ste keer 1 simkaart geleverd 2 simkaart naar een andere persoon in een andere kant van het land gestuurd.

2e keer allebei de simkaarten gekregen niet geldig door de verkeerde adres en verkeerde aansluitings datum

3e keer gebeld door Vodafone met excuus
Opnieuw contract aangegaan na 48 uur geannuleerd omdat ze de oude nummer behoud vergeten waren te annuleren

4e keer vandaag de hele dag thuis gezeten
1 simkaart wordt geleverd de tweede zijn ze kwijt

Hoop beltegoed kwijt door de verzender constant te bellen en hoop geld mis gelopen door tot 3 keer toe vrij te nemen.

Gewenste Oplossing:

Compensatie in de kosten
En eindelijke me beide simkaarten binnen krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prisbos