Klacht: onbegrip nas verkeerd abonnement

hsmink op 05 december 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer, mevrouw,
Verleden week woensdag hebben we een twee sterren abonnement afgesloten, € 53,00 tbv vervoer naar school van mijn jongste kind. Voorheen deden we dit bij de GVB maar aangezien hij reist in connexxion gebied leek het ons verstandig dit bij jullie te doen. Per abuis hebben we de verkeerde centrum zone ingevoerd. Het abonnement hebben we de 2de van de maand december opgehaald. Vandaag bleek dat hij niet op dit abonnement kon reizen. Dit was de eerste reis dag naar school. Zojuist hebben we gebeld met jullie met de vraag of dit nog gecorrigeerd kon worden. Het antwoord van uw collega was dat dit nog wel kon binnen 24 uur na het ophalen maar dat dit nu niet meer kon. Een zware domper aangezien uw collega liet weten dat “er maar een nieuw abonnement afgesloten moest worden” en we “de kleine lettertjes maar moesten lezen”. Het verbaasd me dat er geen begrip is en het schijnbaar de gewoonste zaak van de wereld is om wederom € 53,00 te betalen. Natuurlijk begrijp ik dat het door ons kwam maar dat er geen begrip is en er niet in een passende oplossing word gedacht……..tja!
Tevens begrijp ik niet dat jullie systeem niet is ingericht om ook buiten de 24 uur de correctie door te voeren.

Hopende dat u wel een oplossing kun brengen.

Met vriendelijke groeten,

H. Smink

Aangezien hij morgen weer moet reizen en we dus een nieuw abonnement moeten afsluiten zou een credit van de eerste (foutieve) billijk zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door