Klacht: Net maandabonnement

strath op 05 januari 2012 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder informatie vooraf op welke manier dan ook kun je geen net maandabonnement meer aanschaffen alleen nog maar Net weekabonnement. Wat betekend dat je op maandbasis ongeveer 40 euro duurder uit bent. medewerkers van connexxion wisten zelfs te vertellen dat ook de weekabonnementen niet meer verkocht werden en we dus maar per dag een retour moesten kopen a 18 euro. gelukkig via 9292 er achter gekomen dat er nog wel Net weekabonnementen bestaan. Connexxion is op de hoogte maar weten geen oplossing. Het is toch schandalig om zomaar een abonnementsvorm af te schaffen en mensen op kosten te jagen.

Gewenste Oplossing:

Per direkt weer een Net maandabonnement in te voeren.
Die je op je persoonlijke ov chipkaart kunt zetten of een papierenabonnement. Tegemoetkoming in de kosten tot het maandabonnement weer is ingevoerd

Alle klachten die gemeld zijn door