Klacht: Klant onvriendelijk

DenVDV op 13 maart 2025 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn autistische zoon van 15 wilde vanochtend om 09:08 uur met bus 129 van het Tramplein in Purmerend naar Alkmaar reizen.

Bij het instappen en zijn betaalkaart aanbieden bij het inchecken, bleek mijn zoon niet voldoende saldo op zijn rekening te hebben. Hij zei tegen de chauffeur dat hij even geld moest overmaken op de bank app. De chauffeur beval hem om uit te stappen en de volgende bus maar te nemen. Compleet overdonderd en in de war stapte hij uit en de bus reed weg. Waarna mijn zoon een paniekaanval kreeg. Zijn dag is verkloot en zijn zelfvertrouwen om zelf met de bus te reizen is weg.

Ik snap dat de chauffeur niet kon zien dat mijn zoon autistisch is. Maar ook niet autistische klanten behandel je niet zo. Onbeschoft en totaal niet klantgericht. Totaal onnodig. Hij had ook mijn zoon mee kunnen nemen, zodat hij ondertussen geld kon overmaken op de app en inchecken. Of 1 minuut wachten met vertrekken.

Gewenste Oplossing:

Hoe zou je het zelf oplossen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Connexxion
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DenVDV