Klacht: Klacht wordt niet naar wens opgelost

LJ1984 op 04 maart 2024 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer onbehoorlijk behandeld door een chauffeur die te vroeg van de halte wegreed en mij grijzend aankeek terwijl hij voorbij reed toen ik aan kwam rennen. Op het klachtenformulier kan je je telefoonnummer achterlaten als je teruggebeld wil worden. Herhaaldelijk verzoek om mij terug te bellen wordt mij geweigerd. Ik wil gewoon iemand spreken over het wangedrag van de chauffeur en over de schandalige afhandeling van mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik door Connexxion wordt teruggebeld zodat ze naar mijn verhaal kunnen luisteren. Want de bus erna vertrok door stommiteit van een andere chauffeur veel te laat. Hierdoor was ik te laat om mijn kind op te halen. Ik wens excuses!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Connexxion
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LJ1984