Klacht: Buschauffeur Connexxion beledigd passagier

menno op 19 september 2020 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 28 augustus nam ik de bus om 1845u bij de halte de vlinder in zaandam lijn 395 richting Amsterdam Sloterdijk. Bij het instappen zei de chauffeur dat ik een mondkap om moet doen, die had ik al half om en deed hem helemaal om. Ik wilde het al doen. Toen zei hij dat het voor het instappen om moest, waarop ik zei dat mensen soms spullen in hun handen hebben en het daarom in de bus om doen als ze hun spullen kunnen leggen. Toen zei hij opeens van ‘daarom is je telefoon belangrijker zeker?’ Dit opmerking verbaasde mij en vond ik niet normaal en niet juist. ik zei het kunnen spullen zijn, ik zeg geen telefoon. Ik zei dat dat niet klopt en het niet leuk vond dat hij op zo een manier praat en eigenlijk liegt. Hij bleef door discussiëren waarna ik ging zitten. Bij de volgende halte wees hij naar een passagier die stond te wachten en zei tegen mij ‘neem een voorbeeld van die passagier, met zijn vinger wijzend naar zijn voorhoofd en zei iets als dat ik kon nadenken, dit kwetse mij en ik voelde me beledigd, alsof hij bedoelt dat ik dom ben. Ik zei dat het niet normaal is dat hij zo praat tegen klanten en vriendelijk moet zijn en op een respectvolle manier kon praten. Ik zei ook dat ik een klacht zou indienen.

Dit vind ik erg onbeschoft en beledigend om zo tegen klanten/mensen te praten. Zulke chauffeurs horen niet zo een baan te krijgen waarbij ze met klanten omgaan en hun kunnen beledigen. Wat gaan het bedrijf hieraan doen? Wil graag weten wat de bedrijfsleiding met deze personeel gaat doen.

Gewenste Oplossing:

Zulke chauffeurs horen niet zo een baan te krijgen waarbij ze met klanten omgaan en hun kunnen beledigen. Wat gaan het bedrijf hieraan doen? Wil graag weten wat de bedrijfsleiding met deze personeel gaat doen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door menno