Klacht: Compensatie overbooked

op 02 juni 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb in maart een vlucht genomen vanuit istanbul naar amsterdam met een vertraging van twaalf uur. Tijdens deze vertraging geen enkele service geen eten of drinken geen informatie niks.
Ze hebben ons geadviseerd om een claim in te dienen
Dit gedaan via hun site vervolgens geen enkele vorm van compensatie gekregen. We zijn nu nog bezig met mails en telefoongesprekken. Dit kan allen inhet Engels vind ik gek ze hebben wel een bureau in Amsterdam. De andere passagiers hebben allemaal binnen een week een compensatie van 600euro gehad.
De redenen die TA aangeeft zijn gebaseerd op feiten die niet kloppen allemaal onzin. Ook verschillen ze elke keer. Dit is heel frustrerend mijn rechtsbijstand dekt dit niet omdat het niet een Europese vlucht is.

Totdat er erkent wordt dat ze ons niet links hadden moeten laten liggen op het vliegveld en eenzelfde compensatie van 600euro krijg net als de andere passagiers

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Trias Legal

1 jaar geleden - Geachte heer, wij kunnen uw claim kosteloos in behandeling nemen. Dien uw claim in via www.triaslegal.nl/contact

Bericht van Flightlaw

1 jaar geleden - Beste Reiziger, WIj behandelen ook instapweigeringen van Turkije naar Nederland met een Turkse luchtvaartmaatschappij. U kunt zich aanmelden via www.flightlaw.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Douduh