Klacht: Communicatie en betaling

op 25 mei 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste PrijsvrijSunmix,
Ik heb jullie onderstaande e-mail gestuurd maar tot op heden zonder enige reactie.

Wij hebben via Prijsvrij een vakantiegeboekt voor 3 personen naar Mallorca met Sunmix als touroperator wat een onderdeel van Prijsvrij zelf is.
Betreft de accomodatie Inturotel Cala Azul park met vertrek op 3 Juli Vueling en retourvlucht 10 Juli met Transavia, inclusief transfer.

U zult begrijpen dat wij naarmate onze vertrek datum steeds meer nadert de twijfel toeslaat door de ontwikkelingen van deze pandemie, en wij steeds meer vragen hebben hoe onze vakantie eruit zal zien als het uberhaupt al doorgang zal krijgen. Wij hebben immers een pakketreis geboekt waarbij wij mogen verwachten dat deze aan bepaalde eisen voldoen conform overeengekomen en gezien de touroperator hier bij wet verantwoordelijk is voor de uitvoering hiervan is mijn vraag aan jullie of onze pakketreis nog steeds conform is zoals we zijn overeengekomen ?

Zou u mij b.v. kunnen aangeven of wij van alle faciliteiten gebruik kunnen maken zowel in ons verblijf als daar buiten, hoe onze transfer er uitziet i.c.m. onze veiligheid, de vluchten met Vueling en Transavia etc, etc. Daar dit aspecten zijn welke o.a. bijdragen aan de conformiteit en verwachtingen van onze vakantie, horen we graag welke garantie Sunmix hierin kan geven.
Als Sunmix door deze corona omstandigheden dan wel pandemie niet of geen garantie kan geven aan de verwachtingen die wij redelijkerwijs mogen hebben van de overeengekomen pakketreis, dus tekort schiet in uitvoering hiervan welke is te voorzien, is de reisorganisatie verplicht om de schade te vergoeden. ( zie WB 7a.art.507.2B) en ( artikel 9.9 ANVR

Daar jullie ons verplichten om deze pakketreis voor 22 Mei te voldoen, lijkt het me niet meer dan redelijk dat Sunmix hierin de garantie kan geven en waarborgen dat onze pakketreis gaat voldoen aan de verwachtingen die wij als consument redelijkerwijs mogen hebben en SunmixPrijsvrij zijn verplichtingen na komt als reisorganisatortouroperator en dus overeenkomstig zal zijn als overeengekomen. Als hierdoor aanpassingen nodig zijn in ons reispakket dan vernemen wij die graag van u, zodat schadeclaims achteraf kunnen uitblijven.

1. Terugkoppeling waarin mijn vragen worden beantwoord.
2. Garantie dat de pakketreis conformiteit is zoals we mogen verwachten en zoals was geboekt.
3. Als de touroperator Sunmix wat van Prijsvrij zelf is, onze pakketreis niet volgens conformiteit kan leveren en dus tekort schiet in de uitvoering hiervan welke is te voorzien. Eisen wij ons geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voll