Klacht: Communicatie een vaste klant onwaardig.

op 17 mei 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim een maand geleden belde ik uw chef Overtoom, en vertelde hem dat ik door ziekte en lager inkomen een goedkopere auto nodig had aangezien ik de auto maar heel weinig gebruikte, alleen voor boodschappen in de buurt

Uw chef beloofde er naar te kijken en mij terug te bellen.
Dat heeft hij niet gedaan, ik ben een zeer goede klant, dit past niet !!

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen een week geen antwoord krijg. zal ik tot mijn spijt mijn langjarige relatie met Hertz verbreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 23 mei 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Irv Kon