Klacht: komt garantieverplichting niet na.

J.Knops op 03 november 2017 over comfortklimaat.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Tijdens de garantieperiode is de airco defect geraakt.
Na vele telefoontjes met verzoeken om reparatie en evenveel beloftes dat het goed komt, wordt de telefoon niet meer opgenomen.
De beloftes waren o.a. ‘er zijn nieuwe onderdelen besteld, de levertijd is meer dan 6 weken
er is iets fout gegaan, De onderdelen komen waarschijnlijk met de laatste levering.
En de laatste belofte was ‘er is door een misverstand niets besteld maar nu maak ik er werk van’, waarna de telefoon niet meer wordt opgenomen.
Daar waar ik eerst nog uitging van een slechte organisatie is mij inmiddels duidelijk dat ze op deze manier de klacht willen frusteren zodat je het opgeeft.

Ik heb de airco uiteindelijk (na 8 maanden) laten repareren door de lokale installateur.
De onderdelen vielen onder de fabrieksgarantie en werden dus kostenloos geleverd.
Ik verwacht van klimaatcomfort dat ze de reparatiekosten van de installateur vergoeden van €210,-
met vriendelijke groet,
J.Knops

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over comfortklimaat.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over comfortklimaat.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door