Klacht: Niet geleverde en reeds onmiddellijk betaalde goederen

Meuris op 29 november 2014 over Combatgear.nl in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Op 22 november 2013 heb ik een bestelling geplaatst (bestelbon 100004914) voor een totaal bedrag van 94,95 euro. Dat bedrag heb ik onmiddellijk betaald met mijn bankcontact.
Na herhaaldelijk proberen te telefoneren (telkens kreeg ik te horen dat men via mail ([email protected]) moest reageren.
Dit heb ik ook meer dan eens gedaan, steeds zonder reactie.
Tot op heden heb ik nog geen bestelling gezien, ik vraag nu al die maanden om mijn geld terug te storten op mijn rekening en mij al klant te schrappen … geen reactie.
Op 19 februari 2014 heb ik een aangetekend schrijven gericht naar Combatgear.nl eveneens zonder reactie.
Ik heb ook de politie in Geleen gebeld om mijn beklag te doen maar daar moet ik persoonlijk naartoe komen om mijn klacht te staven en vermits ik in België woon is dat niet evident.
Ook heb ik meerdere telefoonnummers gevonden en gebeld maar nergens krijg ik iemand aan de lijn, steeds voice mail.
Al wat ik vraag is om mijn 94,95 euro terug te storten
Ik hoop dat jullie mijn klacht ernstig gaan nemen, het is nu meer dan een jaar van bellen, mailen en schrijven, dat kan toch echt niet meer.

Mijn 94,95 euro terug storten op rekening nr. KBC België met iban nummer BE9773321XXXXX438 1649 Bic code KREDBEBB op naam van Samy Meuris.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Combatgear.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Combatgear.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door