Klacht: Claimt tot 2x toe onsuccesvol geleverd te hebben bij een parcel shop

op 20 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou 19/06 op mijn thuis adres geleverd worden tussen 13:38 en 14:38, ik was de ganse dag thuis te vinden en niemand is geweest. Gek genoeg stond op de tracking dat ze langs zijn geweest, een ONZICHTBAAR briefje hebben achtergelaten en op 20/06 in een parcelshop zullen leveren (die ik zelf niet heb uitgekozen). Prima dacht ik, tussen 10:25 en 11:25 zouden ze leveren bij Anita uit het dagbladhandeltje op de Olympiadelaan. Ik check weer even de tracking en wat staat er???! Dat de ontvanger niet aanwezig was, terwijl de dame van de dagbladhandel de ganse dag aanwezig is daar.

De chauffeur is duidelijk met mijn voeten aan het spelen en hier kan ik niet mee lachen. Het is een zeer dringend pakket die ik al lang thuis zou moeten hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket goed ontvang op mijn THUISADRES, zoals afgesproken in de eerste plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 juni 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Noah12