Klacht: Claimt tot 2x toe onsuccesvol geleverd te hebben bij een parcel shop

Noah12 op 20 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Rahma, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om te lezen dat de levering van je pakket niet volgens afspraak is verlopen. Helaas kunnen wij met leveringen in Belgie, niks echter heb ik wel je klacht doorgezet zodat zij...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 20 juni 2017

Een klant van DPD meldt dat zijn pakket op 19 juni niet op het thuisadres is afgeleverd, ondanks dat hij de hele dag thuis was. Volgens de tracking zou er een onzichtbaar briefje zijn achtergelaten en zou het pakket op 20 juni bij een parcelshop worden afgeleverd, maar ook daar zou de ontvanger niet aanwezig zijn, terwijl de winkelier de hele dag aanwezig was. De klant is ontevreden over de service en de communicatie van de bezorger.

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou 19/06 op mijn thuis adres geleverd worden tussen 13:38 en 14:38, ik was de ganse dag thuis te vinden en niemand is geweest. Gek genoeg stond op de tracking dat ze langs zijn geweest, een ONZICHTBAAR briefje hebben achtergelaten en op 20/06 in een parcelshop zullen leveren (die ik zelf niet heb uitgekozen). Prima dacht ik, tussen 10:25 en 11:25 zouden ze leveren bij Anita uit het dagbladhandeltje op de Olympiadelaan. Ik check weer even de tracking en wat staat er???! Dat de ontvanger niet aanwezig was, terwijl de dame van de dagbladhandel de ganse dag aanwezig is daar.

De chauffeur is duidelijk met mijn voeten aan het spelen en hier kan ik niet mee lachen. Het is een zeer dringend pakket die ik al lang thuis zou moeten hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket goed ontvang op mijn THUISADRES, zoals afgesproken in de eerste plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 juni 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM