Klacht: Cisco recorder begeeft het voor de 3e keer

op 02 februari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo heeft ons 2 jaar geleden een Cisco interactieve recorder geleverd. Na 1 jaar begon deze vreemd te doen, beeld werd blokkerig en haperde. Ziggo klantenservice zei dat ik de kabels moest vervangen. Natuurlijk hielp dit niet. Toen moesten wij hem opsturen voor reparatie. Na 2 weken kregen wij een nieuwe Cisco thuis, de andere was echt kapot, iets wat klantenservice maar ontkende. Na een half jaar weer dezelfde problemen, weer hetzelfde verhaal van klantenservice,kabels etc, bla,bla.
Uiteindelijk gaf de medewerker toe dat de Cisco producten slecht waren, maar als wij hem opstuurden zouden wij misschien een Samsung krijgen. Natuurlijk kregen wij een oude Cisco terug. Nu 3 maanden later weer dezelfde problemen: opnames zijn niet te bekijken, beeld wordt vlekkerig en bestaat uit waterige blokjes.

Een nieuwe recorder en nooit meer een Cisco!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tiggel19