Klacht: Tickets niet ontvangen

op 29 oktober 2019 over Cirque du Soleil in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 oktober heb ik twee tickets betaald voor de voorstelling Totem van Cirque du Soleil in de Den Haag. Helaas heb ik geen e-tickets mogen ontvangen. Beide telefoonnummers op de website van Cirque du Soleil zijn onbereikbaar. Ingenico ePayments (GlobalCollect BV) geeft aan dat de betaling is bevestigd en doorgegeven is aan Cirque du Soleil. Het e-mailadres dat ze mij adviseerde: billet@cirquedusoleil.com. reageert niet op mijn twee mailtjes.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of e-tickets ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cirque du Soleil

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cirque du Soleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KyraGman