Ik kocht 2 tickets voor de voorstelling van 14/03/2020 om 14u in de Lotto Arena. Categorie 1 voor de prijs van 278,59 euro.
Deze voorstelling werd geannuleerd omwille van Covid. Lees meer
Op 8/3/2020 had ik tickets betaald voor de voorstelling KOOZA Brussel dewelke op 24 okt 2020 zou doorgaan. Helaas werd deze voorstelling geannuleert en zou ik worden verwittigd van een mogelijks alternatief. Doch, dit bericht van alternatief kwam er niet... Lees meer
wij hadden tickets voor de 1ste november 2020, wij hebben 195 euro betaald.
ik heb vandaag een mail ontvangen van cirque du soleil dat ik op een gratis nummer hen kan bereiken maar dit nummer bestaat niet Lees meer
ik mailde reeds verschillende keren ivm aangekochte tickets. Cirque du Soleil stuurt een mail met tel.nr. waar je zogezegd terecht kan voor terugbetaling tickets. Dit nr werkt totaal niet. Sedert augustus hoor ik hier niks meer over. Hieronder hun mail:
Bonjour... Lees meer
We zijn op 7 nov 2019 naar de voorstelling geweest. We kwamen redelijk teleurgesteld weer buiten. De show was kort en de pauze lang. Als ik naar de trailer kijk komen er veel meer acts in voor dan we gezien... Lees meer
Op 3 november tickets via de website van Cirque du Soleil. Geen bevestigings email ontvangen. Zijn niet bereikbaar. Lees meer
15 oktober 8 tickets besteld, maar nog geen tickets ontvangen. Al heel vaak tevergeefs gebeld. Lees meer
Ik heb vandaag, 1 november 2019, 3 kaartjes gekocht voor de voorstelling Totem op 14 november 2019. Na een melding dat er helaas een probleem is opgetreden bij uw betaling, please try again. heb ik nog een keer de aankoop... Lees meer
20 oktober heb ik twee tickets betaald voor de voorstelling Totem van Cirque du Soleil in de Den Haag. Helaas heb ik geen e-tickets mogen ontvangen. Beide telefoonnummers op de website van Cirque du Soleil zijn onbereikbaar. Ingenico ePayments (GlobalCollect... Lees meer