Klacht: Onbereikbaarheid vandecember reservering hulp

op 06 januari 2016 over Cirque du Soleil in de categorie Bioscopen & Theaters

Hebben 29-12-2015 telefonisch 2 Vip Rouge kaarten besteld en betaald.
De e-tickets zijn ons toegestuurd.
02-01-2016 hebben we via de mail services.clients@ccc.cirquedusoleil.com nog 2 kaarten bijbesteld. Hierop kregen we een mail terug met als antwoord: er zijn nog plaatsen naast die van u beschikbaar maar we zouden alles verder via de klantenservice moeten regelen.tel.Nr (00)-800-1-548-0000. Dagelijks open van 12.00 tot 20.30. Tot op heden geprobeerd niet bereikbaar! Wat is er aan de hand!

Als alles tot ieders tevredenheid wordt opgelost.
Dat we fatsoenlijk antwoord krijgen.
We hebben nu het idee dat we of zijn opgelicht of dat cirque du soleil failliet is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cirque du Soleil

Reactie van de melder van de klacht Vrancken.vorst

3 jaren geleden - Het klantenservice nummer 00 800-1-54 80000 is nog steeds niet bereikbaar. Cirque du soleil heeft ons wel benaderd, maar nu hebben ze een fout gemaakt bij het leveren van een v.d.tickets. Direct een retour mail gestuurd en na uitblijven van een reactie weer het klantenservicenummer gebeld maar tot nu toe zonder resultaat. Zijn nog steeds onbereikbaar. Kunt u hieraan iets doen.

Reactie van de melder van de klacht Vrancken.vorst

3 jaren geleden - Hallo bedankt voor uw tussenkomst . Alles is naar tevredenheid geregeld. Vriendelijke groet Jack Vranken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cirque du Soleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vrancken.vorst