Klacht: korte voorstelling

op 13 april 2016 over Cirque du Soleil in de categorie Bioscopen & Theaters

Gisteren,12 april 2016, zijn wij naar de voorstelling Amaluna geweest. De show duurde maar 1,5 uur i.p.v. 2 uur. Over deze tijdsduur werden we nog 2 dagen voor de show per mail geïnformeerd. Om 21.30 uur stonden we weer buiten. Wij zijn fervente liefhebbers van het Cirque, reeds 11 shows bezocht, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Het zijn hoge toegangsprijzen en dan mag je wel de toegezegde duur van de voorstelling verwachten. Ook de parkeerkosten van 12 euro staan niet in verhouding. We gingen teleurgesteld naar huis.

Een compensatie van de organisatie van het Cirque lijkt mij wel op zijn plaats. In welke vorm, dat laten we aan het Cirque over.
Een contactadres/telefoonnummer in Nederland waar je met een klacht over Cirque du Soleil naar toe kan, is overigens nergens te vinden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cirque du Soleil

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cirque du Soleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Bloembergen