Klacht: charleroi airport

op 30 april 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via autoeurope.nl een autohuurcontract aangegaan voor 156 euro voor een bepaalde periode. Bij ophaling van de wagen in Charleroi Airport door mijn (zieke) vrouw wordt er handig geprofiteerd door de balieman om nog snel de prijs op te drijven. Zogezegd gaat de garantie niet door maar voor een kleiner garantiebedrag gaat het wel. Alleen wordt er een ander soort contract afgelosten voor meer dan 400 euro !! Mijn vrouw kreeg de sleutels niet als ze dat contract niet wou tekenen. Helemaal alleen en zonder vervoer kon ze niet naar huis, accepteert ze maar weet niet hoeveel het uiteindelijk gaat kosten. Enkele uren later pas beseft ze dat die balieman handig genoeg was om haar te manipuleren en zodoende de prijs te verdrievoudigen !! Dit is pure oplichterij. We hebben dit gemeld maar blijkbaar geven ze daar geen moer om dat je 3 x meer moet betalen dan het oorspronkelijke contract dat reeds betaald was !

Gewenste Oplossing:

Dat de oorspronkelijke prijs gehandhaafd bleef. Bovendien stond er in een mededeling als de wagen terug vol werd achtergelaten (we hebben de tickets en een foto gemaakt bij teruggave van de wagen want de wagen was helemaal vol, getuige foto van het dashbord) zou er 55.01 euro worden teruggegeven. Nogmaals werden we daar bedrogen want die vermindering werd NIET doorgevoerd. Ik weet niet of ze bij alle Hertzagentschappen zo de mensen oplichten,maar voor mij nooit meer HERTZ !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht fransvn

1 jaar geleden - Beste, U meldt dat de klacht is opgelost? Tot nu toe is er nog altijd geen oplossing voorgesteld. Wel dat ik de broker (autoeurope.nl) moet kontacteren ipv het autoverhuurbedrijf zelf omdat het contract met de broker werd afgesloten. De broker meldt mij dat we klacht moeten indienen bij het autoverhuurbedrijf Hertz/thrifty . Ze spelen gewoon de bal door van de ene naar de andere. Maar daarmee is de klacht toch niet opgelost ??? Met vriendelijke groeten Frans

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 23 mei 2016 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 mei 2016 om 11:07 geantwoord

Nogmaals melden dat de klacht ABSOLUUT NIET is opgelost.
De broker deelt mee dat de klacht door HERTZ moet worden opgelost omdat HERTZ de voorwaarden ter plaatse in Charleroi heeft gewijzigd.
De broker zegt dat HERTZ verantwoordelijk is, HERT beweert dat de broker verantwoordelijk is.
IS dat de oplossing ????

Klacht dus totaal niet opgelost !!!!!!!!

Het is de baliebediende in Charleroi die kost wat kost de mensen onder druk zet en geen sleutels wenst te overhandigen tot er een ander contract wordt getekend. De oorspronkelijke prijs van 156 euro werd zo een prijs van bijna 3 maal meer !

Reactie van de melder van de klacht fransvn

1 jaar geleden - Ook nog even melden dat de baliebediende in Charleroi ook eerst beweerde dat indien de brandstoftank terug vol was bij afgifte, een vermindering van 55.01 euro zou plaatsvinden. De tank was overvol, we hebben al een foto van het dashbord doorgestuurd naar alle verantwoordelijken, waarop zeer duidelijk de kilometerstand alsook de overvolle tank zichtbaar zijn, maar toch heeft Hertz nogmaals 55.01 euro aangerekend. De baliebediende heeft in een email ook bevestigd dat dit bedrag niet zou worden aangerekend, maar nadien beweren ze bij hertz van niets te weten. De emails hebben we nog steeds (ook eentje waarin die baliebediende van Hertz vermeld dat wij niets in de pap te brokken hebben en dat hij moet werken).

Alle klachten die gemeld zijn door fransvn