Klacht: Chaos door spoorisolatie

op 14 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Zaterdag 14 mei is Delft geïsoleerd door werkzaamheden. Treinen zijn vervangen door bussen. Er staan echter rijen te wachten op bussen en het personeel is chagrijnig en niet klantvriendelijk. Ik snap dat er werkzaamheden zijn aan het spoor, maar dat had wel beter voorbereid mogen worden.

Hopelijk volgende keer beter.

Met vriendelijke groeten,
Jim Hoogmoed

Gewenste Oplossing:

Genoeg bussen, duidelijk schema voor buslijnen. Vriendelijk personeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J Hoogmoed