Klacht: CENSUUR – Niet reageren

op 02 september 2015 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Waarom past u censuur toe op Facebook? Mijn berichten zijn verdwenen en ik kan niet meer posten. Dit is vreemd aangezien ik niet heb gescholden, of onvriendelijk ben geweest.

Ik heb u wel in de gelegenheid gesteld om kennis te nemen hoe het mij als klant van KeukenConcurrent is vergaan, en de huidige status.

Daar moet je juist wat mee doen, en mensen NIET monddood maken.

Nogmaals een WERKENDE KEUKEN en apparaten die het gewoon netjes doen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer van Roden, Ik wil u nogmaals bedanken voor uw bericht. Intussen heb ik uw ordergegevens gevonden en hierin is terug te zien dat onze klantenservice met u in contact is. De situatie is besproken en we willen u graag tegemoetkomen en u helpen. Daarom is er per mail een aanbod gedaan betreft de defecte apparaten in uw keuken. Om u zo snel mogelijk en op de juiste manier van dienst te kunnen zijn wil ik u vriendelijk verzoeken het contact te laten verlopen via de klantenservice. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 0416-539369. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 07 september 2015 om 14:37 geantwoord

Beste meneer van Roden, inmiddels is er contact met u geweest en hebben wij u een offerte toegestuurd. U heeft deze offerte ondertekend terug gestuurd en de apparaten staan voor u in bestelling. Ook is er een mail verstuurd voor het plannen van de afspraak. Fijn dat deze situatie is opgelost en ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe apparaten. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door 0Onbekend0