Klacht: Zeer slechte service: komen langs, doen niks maar brengen wel kosten in rekening

Schram79 op 25 augustus 2023 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb CE Repair gebeld omdat mijn Samsung koelkast van 13 jaar oud niet meer koelt (zowel koel- als vriesgedeelte. Ze geven aan dat ze langskomen om nader onderzoek te doen. Aan dit onderzoek zijn kosten verbonden. Hier ben ik mee akkoord gegaan maar wat er vervolgens gebeurt heb ik met stijgende verbazing aangezien.

Er komt idd. een monteur langs. Hij vraagt wat er hand is. Ik geef aan dat de koelkast niet meer koelt. Vervolgens zegt de monteur dat als het koelgedeelte niet koelt dat hij dan niet gemaakt kan worden, daarvoor hoeft hij verder geen onderzoek te doen. Ik zeg “oké maar dan neem ik aan dat er ook geen kosten in rekening gebracht worden?” Waarop de monteur zegt: “ ja dat wel, dat is dan EUR 112,00”. Dit is toch een krankzinnige gang van zaken. De back-office neemt mijn klachten niet serieus. Ik probeer nog in contact te komen met de directie van CE Repair maar dat is tot op heden niet gelukt. Wat kan ik doen om een officiële klacht in te dienen bij CE Repair?

Gewenste Oplossing:

CE Repair heeft geen werkzaamheden uitgevoerd dus zouden er ook geen kosten in rekening gebracht moeten worden. Een creditering van de factuur zou op zijn plaats zijn inclusief excuses dat het nu zover heeft moeten komen (maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 01 september 2023 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Schram,

Dank u wel voor het kenbaar maken van uw klacht via dit medium alsmede andere review sites. Natuurlijk is het een vervelende sitautie. Dit hebben wij ondertussen ook met u besproken namens het management.

Helaas kunnen wij niets toevoegen aan het contact wat u heeft gehad met onze Backoffice Customer Care.

Met vriendelijke groet,
CE Repair Services

Schram79

Heeft op 01 september 2023 om 23:12 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is niks met ons besproken dus wij begrijpen deze reactie niet. Wij hebben op geen enkele manier persoonlijk contact gehad met CE Repair laat staan met het management.

Alle klachten die gemeld zijn door Schram79