Mijn Klacht:
Ik heb CE Repair gebeld omdat mijn Samsung koelkast van 13 jaar oud niet meer koelt (zowel koel- als vriesgedeelte. Ze geven aan dat ze langskomen om nader onderzoek te doen. Aan dit onderzoek zijn kosten verbonden. Hier ben ik mee akkoord gegaan maar wat er vervolgens gebeurt heb ik met stijgende verbazing aangezien.
Er komt idd. een monteur langs. Hij vraagt wat er hand is. Ik geef aan dat de koelkast niet meer koelt. Vervolgens zegt de monteur dat als het koelgedeelte niet koelt dat hij dan niet gemaakt kan worden, daarvoor hoeft hij verder geen onderzoek te doen. Ik zeg “oké maar dan neem ik aan dat er ook geen kosten in rekening gebracht worden?” Waarop de monteur zegt: “ ja dat wel, dat is dan EUR 112,00”. Dit is toch een krankzinnige gang van zaken. De back-office neemt mijn klachten niet serieus. Ik probeer nog in contact te komen met de directie van CE Repair maar dat is tot op heden niet gelukt. Wat kan ik doen om een officiële klacht in te dienen bij CE Repair?
Gewenste Oplossing:
CE Repair heeft geen werkzaamheden uitgevoerd dus zouden er ook geen kosten in rekening gebracht moeten worden. Een creditering van de factuur zou op zijn plaats zijn inclusief excuses dat het nu zover heeft moeten komen (maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van).
