Wij hebben sinds 15-12-2022 nieuwe vaatwasser gekocht bij bcc. Sinds drie weken werkt deze niet meer. We krijgen steeds rood lampje dat brand. Resetten (stekker eruit gedaan en er weer in) werkt ook niet. Heel vervelend allemaal. Alle benodigde gegevens... Lees meer
Na 1,5 maand op tp-vision/philips gewacht te hebben ( continu zelf erachteraan bellen nooit een degelijke reactie) werd ik eindelijk doorgestuurd naar ce-repair zodat er een monteur langs kan komen om de tv te repareren.
De tv maakt namelijk continu... Lees meer
Vandaag zouden ze langskomen om mijn wasmachine te maken. Ik e-mail en bel maar geen reactie. Als ik
Zo wegga om de kinderen op te halen van school en die monteur komt aan de deur en vertrekt moet ik betalen. Ps... Lees meer
Slechte bedrijf ooit.
2 weken moesten wachten voor een afspraak. Dag van de afspraak melden ze af om 16.00 uur met reden dat chauffeur zijn lichten van bus niet deed. Nu weer een nieuwe afspraak gemaakt! Lees meer
Op maandags een reparatie-verzoek ingediend voor onze LG Oled 55C7V. Beloofd binnen 2 dagen een reactie en prijsopgave te krijgen. Dit duurde 4 dagen. Prijsopgave geaccepteerd en via helpdesk afspraak gemaakt voor week later. Speciaal nog gevraagd of het benodigde... Lees meer
Het is nu al de derde keer dat cerepair naar men kookplaat komt kijken en het probleem is nog steeds niet opgelost
Plaat was 3 weken oud toen ze een knal gaf moederbord uitgebrand deze hebben ze komen vervangenbij het... Lees meer
Zeer slecht georganiseerde service. Heb 2 weken gewacht voordat ik eindelijk iets van ze hoorde. Antwoord zegt dat ze het onderdeel niet hebben om mijn Sony Headset te repareren en dat ik in totaal 51€ moet betalen voor onderzoekskosten en... Lees meer
Na donderdag aangemeldt, antwoord vandaag of morgen wordt u gebeld over de evt reparatie. Vrijdag antwoord; kan vandaag nog gebeld worden, even afwachten. Tuurlijk in het weekend wordt er niet gewerkt. Maandagochtend gebeld even afwachten.... Hoe moeilijk kan het... Lees meer
Op 3 augustus 2022 is er een monteur, ASKA, (gsmnr. bekend) bij mij geweest om de klacht te constateren en op te lossen. Mijn tv is 75. In het beeldscherm, links van het midden, aan de onderzijde zit een groene... Lees meer
Op 18 mei heb ik een reparatieaanvraag gedaan omdat mijn LG TV niet meer werkte. Pas 2 weken later kon de monteur langskomen en daarbij bleek het moederbord stuk te zijn. De monteur plaatste een nieuwe moederbord, maar die werkte... Lees meer